Sunday

Kenangan di Politeknik

Guys..actually blog utk today ..aku nak share dgn u all semua. err  actually aku rindu nak masuk belajar balik . erm rindu dgn buku..lecturer dan kwn kwn. hurm masa time aku study byk sgt rintangan semua...ouh peminat pun ada dkt sana. aww. hahaha. So aku nak cerita sikit ..Selama aku belajar dkt Politeknik Perlis Batch July 2008.


errm masa aku dtg daftar tuh .Mama..ayah..Haiqal and kak long yg hantar . erm naik kereta ke sana. daftar dan bagai..aku daftar sebagai seorg student Sijil Teknologi Maklumat dlm singkatan SIT ..so happy  jer .so time tuh juga aku dpt asrama. dlm bilik aku . hanya aku dan seorg roomate . org Teregganu. nama dia Fatehah..budak HotKat..apa tu ? hihi. Hotel dan katering .

With Roomate
so time tuh juga ada perjumpaan dgn PA..iaitu Penasihat Akademik..Cik.Fazilawati aka Cik.Wati. Skrg dah Puan oke! hihi. btw Congratulation Puan.  :  )

Bila dah daftar tuh .aku tengok ramai lelaki dari p'muan dlm kelas aku . aku SIT 1b. so aku dilantik utk jd Penolong kelas utk sem 1 tuh . malu jer . Tp aku akn buat dgn sedaya upaya.  : )





mengenai kisah cinta pula? mcm mana yer ? hah! huhu. rahsialah ...





kteowg !
huh! ats nih semua kwn kwn aku . time nih Sem 1 . Semua comel2 kan. yerlah . umur 18. huhu. nak p'g mana mana ..dgn dorg jer lah . kelas ..p'g cafe ..semua dgn dorg . best jer . 






so bila dah sem 2 . aku still dgn life aku . roomate pun sama. gaduh mcm mana pun . still satu bilik kwn . then ada yg main tarik tarik kwn semua. adoii. biasa lah tuh . x matang lg . huhu.err dlm kelas aku p'muan hanya ada 8 org jer . ada juga kwn kwn p'muan yg baru masuk ..tp ramai yg dah chow..alasan x boleh bwk semua..and ada yg mslh x dpt smbg belajar semua. tp x per . ni semua rezeki masing2 kan. semoga kita dpt jumpa lg sahabat. ouh sem 2 nih aku ltk jwtan. x nak jd penolong dah . so penolong utk sem 2 aishah. 


sbb aku fikir time tuh aku ada paper carry  . haha. aku repeat paper digit utk Sem 1 . jd aku kena hadapinya utk sem 2. tp malang ..paper digit utk sem 2 aku x lps then aku terpaksa ambil short sem utk paper nih . org lain semua cuti 3 bln . aku duk lah dkt poli. tp alhamdulillah. berkat usaha aku ..akhirnya aku dpt Gred A+ utk digit . Syukur Ya Allah. 


with Aiesya Rockk
so kalau nak outing pun ..dgn mereka jer .. byk kngn bila outing nih ..selalu port kitaorg dkt Changlun Kedah . kdg2 kangar ..ts ( the store ) dan paling jauh Jitra. Tengok wyg.. ; )






huhu. duit pinjaman pun habis . skjp jer x lama. sbb kami suka berjoli. hihi.




sem 3 : Kami Pelajar Sijil Semester 3 pergi ke Latihan Industri




Sem 4 kami bergabung! hihi. tp malangnya..kami x satu blok asrama..hanya satu kelas saja..tp kita still team members kalau ada kerja projek semua..tp aku kdg2 ada juga gang dgn bdk laki. hihi. saja nak try . erm tgok hasil kerja dorg . tp bdk laki dlm kelas aku memg sporting . macho pun macho.. hihi. *aku ikhlas oke~!


aku dgn roomate aku pun bertukar . aku duduk dgn senior sem akhir juga. time tuh pun aku Semester akhir .
study dan study jer . tp selalu berjln jer . p'g mandi sungai semua..dan paling best! merempit lah. hohoho..






Kakak sy . muka kitaorg hampir sama aw..tp biji kepala kitaorg lain. kakak pandai . Anugerah Ketua Jbtn setiap sem. huhu. apa apa pun . walau kita selalu gaduh semua. fia syg kak !




so .. ni gmbr kngn yg sempat diambil...bersama rakan kelas


hihi. semua bdk it comel comel kan. hihi. ( perasan dah )


ni gmbr kelas kami ...


SIT 1 B ( 2008 )


Edit by zamir ( pro )
and now .kitorg dah habis belajar . Alhamdulillah. semua lulus dgn cemerlang . x ada sangkut paper dah . hihi. aku harap dan berdoa agr kita semtiasa dilindungi an dirahmati Allah swt. dan semoga kita dpt sambung Diploma Integrasi utk bln 10 nih . guys..aku syg korg semua! jgn lupa contact ok ..and fb taw. hihi




&& Kawin jgn lupa jemput . huhu






trully : fia

No comments:

Post a Comment