Wednesday

nutella

nutella ?? apakah ini ? Siapakah ? bagaimanakah ? ok ok . jgn buat pembaca belog saya coonfused ok! eh adaker org baca belog saya ?? ~!! 1001 tanda soal!!!


ok. actually .. ni adalah favourite aku . time pg ..ptg atau mlm pasti pekena dgn ini DARLING

 nutella Perisa Coklat . Memg sedap lah ..tp harga nya pun sedap juga lah kan . can imagine aku boleh habiskan ini coklat dlm 2 hari jek .. 2 pun x sampai 48 jam . memg sgt delisios tau . cuba try beli and beli sekali dgn roti ..




mkn mcm ni  


memg class kan ... so . i love you nutella! ops! haha . marah syg saya nti : ))

ni utk tatapan anda.........




slurrpp...........  Comot mulut .. :PPP
pakai jari  pun boleh : ))
 

p/s : kalau nak bagi hadiah . bg ni pun dah ok . wawawawa : ))

4 comments:

  1. da lame akak xmkn menda ni.
    skrg duk tayang2 kat iklan tv..
    uhhh..smemangnye nk tarik duit org n buat bakal pngantin cm akak xkurus2..hahaks!
    btw, akak da taw pe nk bg mse kawen fia ntu..huhu

    ReplyDelete
  2. @sheril : WE always SAME SAYANG : ))

    ReplyDelete
  3. @Kak Nad : Alah kak . Trust me Benda nih lg Jimat ..sbb ni boleh jdkan mcm coklat nya sekali tau . jd 2 in one! boleh mkn dgn roti dan boleh jilat pakai jari jer . aww. SODAP !!! x pyh beli cadburry atau ferore Rochers

    : ))

    AWW. mahu mahu . 1 Set complete dgn roti ya : )) hihi

    ReplyDelete