Monday

JPJ .. && Kereta



ok..this entry aku nak mengadu..hukhuk..mengada gada kan. no lah kalini aku sgt konfius..erm aku skrg semakin sibuk dengan kerja dan kerja..lesen P aku dah mati..so bila masa pulak kan aku nak renew nyer. dan kereta? erm mama and ayah dan sepakat nak beli kereta utk aku. coz senang utk ulang alik pergi dan balik kerja. alhamdulillah dimakbulkan juga..buka pintu hati dua org tuaku utk benarkan aku bwk kereta. lgpun nak p'g tmpt kerja agk jauh. bygkan satu hari 6 7 ringgit habis utk naik teksi..jd dah berapa duit byk habis kan ..kira duit utk mkn pun x ada.

jd ni ciri ciri kereta yg aku nak sgt..tp x per. biar apa apa pun kereta ..aku x kisah. janji memudahkan aku kesana kesini. x pyh lg jln kaki .


ni calon calon nya..
=)







*ehem..ehem..pilihan aku actually kelisa..hihi. sbb dia comel. lgpun dlm kuarga aku blm ada lg yang pakai kereta ni.

tp..aku rasa mcm x dpt lah pula coz ayah ckp kereta nih dah x ada lg. susah nak cari..nak pun kena order..jd aku rasa better ambil nih lah..



kereta proton iswara..warna hitam actually. kereta tuh my sis yg punya. tp dia x pakai dah. dari tersidai dkt bwh bumbung baik aku pakai. x pyh nak pening2 mama and ayah nak uruskan . insyallah..minggu dpn aku dptlah.

doakan yer kwn kwn :)




No comments:

Post a Comment