Thursday

Result Politeknik Sem Akhir

Assalamualaikum semua..semoga sihat yer..ouh welcome ainna..ke blog saya..

ok..first thing ..nak cerita tntg result Politeknik Sesi Januari bg Tahun 2010.So bagi kawan kawan yang x tahu tntg diri sy lg..saya baru jer tamat belajar di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin,Ulu Pauh Perlis dlm bidang PENGATURCARAAN atau dikenali dengan PROGRAMMING.

ok..bagi sesiapa yg x tahu nak cek result boleh taip poli mana yg korang belajar..&& dkt situ confirm ada info info kan..

jd saya dah tgok result saya utk sem akhir nih..alhamdulillah.syukut semua lulus..dan pointer nyer pun boleh lah mencukupi ..syukur Pada Allah swt..ibu bapa..lecturer yang mengajar dan memberi pendidikan kpd saya.. && semua yg mengenali saya dan mendoakan saya..

salam syg ...*aifa..

No comments:

Post a Comment