Sunday

Weekend with student SKSHAS

hello..diz weekend i have a great plan..ouh not really..juz small planning with 3 and 4 friends..actually juz 4 friends only..yg selebihnyer diri aku..aishah my cousin dan popo. btw..thnx popo for teman juga aku ke sana.

our meeting at Times Square ..( Wayang ) pd pukul 130..b'coz en.Saufi ni kata Toy Story 3D ada yg pukul 2.10 minit. so..i must be there around 1.45 minute before..dgn gigihnyer kemain laju aku kesana..




ouh ya.b4 tu aku kerja half day..hai maklum lah ..sabtu kan..&& i bring aishah also to my office..bg dia mkn roti canai dan air milo..x cukup lg..nak biskut appolo 2 dan aiskrim perisa oren..ouh no..haha.so nasib baik abg ajoi x ada..juz ada abg lan jer..punya lah bersepah budak ni buat nya dlm opis aku..eh knp nih?? tiba2 rasa x sihat..pening kepala..boleh pula aisyah ada..aku tidur..pening sgt ..bkn buat2 !!
tp aku still gagahkan diri nak p'g our meeting. =))

so dah pukul 1.00 sharp aku terus ke stesen bus ..naik bus rapidkl..dan terus ke BB. ouh ya..finally org first aku jumpa mai zakaria. alhamdulillah ..dia still ingt aku lg..so muka aku ni still ala ala comel lah kan..haha.so time tu dgn muka aku yg berminyak minyak still nak p'g touch up..so p'g toilet dulu. and b4 tu tnya saufy dimana dia && tnya popo mana dia juga. so popo ckp dia ada dkt chan sow lin. 5 minutes lg nak sampai..saufy still lg dlm kereta. jln teramat jame. so its ok..aku dan mai terpaksa beli tiket sendiri. huhu. lucky x ramai org. mb cerita x best kot..ouh ya..nak mention dkt sini..aku jumpa isma af && husband time beratur nak beli tiket ..cun sgt!!! huhu







ok..ok..ah tiba giliran nih..so terus booked tiket..so yg 210 x sempat dah..last2 yg ada pukul 430 ptg Toy Story 3D tp hampa..yg seat best dah habis..tinggal seat dpn sekali. tu pun berterabur..soory guys...kita pecah pecah.. ;(((

ok..sementara nak tunggu pukul 430 tuh..p'g mkn dulu dkt food court..coz yg lain2 nak mkn nasi lah semua kan..so da best choice food court. aku yg sugest kan. haha. nak juga dpt nama kan. so beli mknan masing2. ouh aku x mkn..coz x berapa selera. lgpun aisya dah merengek. dia nampak cosmo world. jd dia nak masuk dlm tuh. puas aku memujuk..last2 dia nk mkn juga slps dipujuk.

ok..after mkn berpecah skjp..yg si budak kecik dan mai nak p'g toilet. so gigih aku bwk dorg ke toilet.oh tiba tiba aku nak masuk toilet p'muan..ada pengawal semua dlm tuh..pelik jg knp..finally ada 2 org guard ada bwk keluar sorg lelaki. kena tampar semua lah dlm tuh. i dont know..tp firasat aku..mst something nih..hahaha. dont know ..

so 430 already nak dekaaaattt..so gegas kami ke sana. masuk dpt spek 3D. erm masing2 pecah.&& bermulalah cerita tuh. ok..actually aku x tengok..coz pening sgt sgt..dan sejuk..jd aku stll kuatkan diri dlm tuh. lgpun kesian dkt aishah.

wyg habis pukul 630 mcm tuh. dah habis tuh kitaorg wish goodbye pd masing2..hope cn meet u all again ya

p/s : to Saufi..syammil..muffid..mai..&& popo thnx a lot ya for come .Soory x sempat nak tngkp gmbr..kamera nan adoo..berebut dgn bapak aku pg tuh . hahaha =)

a lot with love *aifa

No comments:

Post a Comment