Sunday

Kuarga ku balik kmpg



hohoho. this weekend nih..aku bagaikan hidup bebas seperti burung burung merpati..sbb my family balik kmpg..hoorey...tp sedih sikit..coz rindu dkt mereka berdua nih..buah hati jantung pisang !!



erm rindu dkt uwan..dan semua lah. erm coz aku ada plan lain weekend tu..ingt after kerja nak balik seremban jumpa tanty dan nurul. dah lama x jumpa mereka..ouhya..tanti dan nurul is my closed friend time teknik dulu..ada lg yg lain. tp dpt kesan yg tuh yo lah.

jd pg sabtu tu ayh hantar p'g kerja.harini halfday. jd terus grk seremban naik komuter di BTS. naik dlm pukul 230 mcm tu. alhamdulillah x ramai org..dpt tmpt duduk..sampai dlm pukul 3 mcm tuh lah kot..lepastu mesej tanti punya lah x bls2 minah nih..takut juga jd ker x . tp nurul dah kata awl awl yg dia x jd follow. x ada kenderaan.. hati ni sebak juga..tp nak buat mcm mana kan. redha saja.

so tanty dtg dlm pukul 5 mcm tu..mention disini..dtg pukul 5 ya tawan tawan. amatlah marah..geram..tp time minah ni dah sampai x nak pulak aku cpt2 naik kereta..aku kesian dkt kakak tu...

ouh ya..apa yg t'jd dgn kakak tu ya?? kakak tu di tinggalkan di stesen komuter bersama dgn seorg ank p'muan yg berumur 3 thn daripg td. kesian nya. dan sampai nakptg suami nya x muncul muncul lg. adkh suami dia saja tinggalkan mereka b'dua? mana suami dia? coll && mesej..suami dia hilang mcm tu jer. ouh tuhan. kasihan kakak tuh dan ank p'muan mereka. aku juz harap mereka b'dua selamat .

ok..b4 aku nak gerak ke kereta tu. aku sempat kiss adik tuh dan belikan dia air ribena. dia haus agknya..dan belikan dia sekotak coklat. dpt lah dia mkn nti sementara tunggu ayh dia yg akn muncul? atau tidak akn muncul??? hanya tuhan yg tahu hati aku mcm mana haritu..


ok..dan tanti b'sama dgn kwn2 dia yg lain..erm x silap nama zul..syafiq dan rashid. erm tanty perna ckp yg aku perna jumpa dorg after lps sekolah. dulu 17 thn maa..skrg 20..luoa dah. hihi. soory.. tp best..mereka x sombong. riuh rendah jer dlm kereta. hihi...

so tibalah kami di JJ seremban 2. hahaha.dah lama x p'g sini. x ingt bila last..agknya thn lps kot..so mula2 kami nak p'g mkn dulu..yaaa..lapar sgt dong..mkn lah kami di Mc'd..hehe. ada org b'lanja..wah..terimas sik.. suka jer..




erm mkn dan mkn. hihi. thnx syafiq b'lanja fa haritu = )

next? hihi. boling dan boling..x tahu dgn tanty tuh..kira dkt office dia nak buat competition.so dia ajk main boling..sy?? lyn kan saja.. lalalaalala..

ouh..ni pun tanty b'lanja..thnx syg..

ouh ni lelaki terhebat di pasaran..single lah kot??

ntah..hihi..




so ..mereka ni kwn baru aku. aku enjoy sgt dgn mereka. hope cn meet u again guyss.. :)

dan..sedang bermain boling ..aku pun jenguk jengukla mana Cik Nurul nih..dia kata dia nak join. alhamdulillah..jumpa kita jugakan syg syg. tq so much..x sia sia aku plan nak jumpa korang weekend nih.


so..nurul dtg dlm pukul 7 mcm tu..nurul..aku malu nak jumpa kau time tuh. hahaha. x tahu knp. agknya dah lama x jumpa so agk malu malu sikit kot. hehehe. tp apa apa pun..thnx fer coming syg..

erm after main boling..dan pastinya result nya..aku lah yg terakhir..dikalahkan oleh Cik Hertanty Norhan. hebat juga kau ni nyah..dah yg menang pasti jejaka jejaka nih.huhu

so ..next plan?? p'g karoke di senawang..wah..lps b'sukan ..belajar vokal suara pula..hehehe. lyn kan saja..

ouh ni ada cerita best..haha. byg kan kereta kancil..naik 6 org..2 of coursed dpn dan 4 di blkg..kesian zul kena himpit dek nurul..nasib baik kau kocik. hihihi.
aku pun menjalar ke dpn.haha.malu malu.=p

sampai di City Idol Senawang..wah 1st time aku masuk sini..masing2 berebut nak pilih lgu yg nak nyanyi ..aku?? hahaha. haruslah malu. suara dah lah sengau..nak bandingkan dgn mereka b'lima.

ouh ni gmbr sempat di ambil..




nyanyi dan nyanyi..ada yg duet lah. romantik gitu kan..hihi.suka jer aku..

tp hati aku sedih..rindukan seorg yg jauh di utara sana.tp apa boleh buat..dugaan..

so..nurul balik awl time tuh. katanya ada hal dgn org lain. so tinggal kami b'lima. karok sampai pukul 11. erm 2 jam lebih x silap. dan terimas juga dkt org b'lanja karoke nih. hehe

dan..next..

ke kedai mkn..mkn && mkn..

lapar sudah..
ouh terimas kali ketiga dkt syafiq blanja mkn.

tq syafiq..


;)



trully..aifa.

No comments:

Post a Comment