Sunday

Dinner Time

Guys . actualy haritu . aku and abg p'g mkn mkn. err lgpun weekend lps abg balik dari ipoh . dia kan study dkt Puo. jd time nih ..dah rasa agk lama x jumpa dan jumpa. then ..we do 1 date utk spend time..keluar dan keluar. So aku dari Jln Tar ..terus direct p'g Ampang. abg ambil dkt sana.coz dia baru lepas printed kereta dia. so abg..listen that oke! 1 half of hour fa tunggu dkt Lrt ampang ya. huhu. tp x per . fa x kisah. hahaha. ayat aku x tahan..


then 7.30 mlm mcm tuh . abg pun sampai dan terus ke Sunway Piramid . nak p'g mkn Steamboat . wah ..so aku lyn kan sajaaaa....so mkn mkn actually start dlm pukul 8 untill 10. tp dah jln jame ..kami sampai dlm pukul 915. kira ada 1 jam jer lg .


kak ckp mkn jer..jgn ckp ckp..hihi..so tme sampai tuh..


kami dah mula ambil bebola semua..ada ambil udang ..sotongdan lain lain..&& masak..


byk gila ambil tuh.sorg 1 pinggan penuh. hihi
then..tunggu kwn abg . lg sorg x sampai sampai lg ..


Abg mencekik! hihi


bebola bear :)



..mkn dan mkn . satu kepala RM 25.00. ok lah ..sgt berbaloi. hihi...



after mkn. abg decide nak p'g ICT dkt shah alam . x jauh dari tmpt we all mkn nih. aku ikutkan saja...

UDW ke ICT



so ICT SHAH ALAM..aku dah sampai ..finally. hihi










ALL members








dan abg belikan nih utk aku..


STAR. : )


Tq abg . dan kak yana pun dpt juga. Bentuk bunga rose . Cantik oke!~


muka gembira dpt star. : )




tngkp tngkp gmbr ..dan jln jln..happy sgt . kalau syg ada tentu lg best . :  (


btw abg.kak and all. i'm happy today . Tq bwk jln jln semua. walaupun balik pukul 230 pg . hihi && walaupun kena marah dgn my parent . 


hihihi..


trully : aifa .

No comments:

Post a Comment