Tuesday

HOSPITAL

hello guys . lama dah x taip blog and nak kongsi cerita kan . so fa kindly bz rite nw . bkn apa. aku sekarang ulg alik dari KL ke Seremban.. ouh knp ya ??




actually my grandma sakit ..so grandma kena masuk wat dkt Hospital KPJ Seremban.

me && uwan



hope everthing gonna be ok dan ok ..


then..last week actually mak ngah and pakngah nak buat buka puasa dkt rmh dia di Kajang. Tp memandangkan wan x sihat. its be cancelled last minute.




So sabtu tuh mcm biasa kerja ..tp halfday . ayh and mama hantar ..coz both my parent nak p'g ziarah org meninggal di Kampung..


Al-Fatihah.  Semoga Pak Lang ditempatkan dlm golongan org yg beriman.
Amin~


aku x dpt p'g coz kerja time tuh. so after that ..ptg tu ..aku baru balik seremban dgn kak long. don and haikal..After that p'g tengok wan dulu dkt hospital.. Wan skrg x nak mkn. haritu masuk air 8 botol.. Kesian wan . Harap wan cpt sembuh ya...


then terus ke rmh makteh ..buka puasa dkt sana... semua ada..buah hati jantung pisang pun ada..siapa lg. eyman and aishah.




so after mkn mkn tuh ..aku lyn kan dorg berdua nih





 main bunga api..hihi. tu jer yg dorang boleh main. mercun KATAKAN TIDAK. hahah
so siap nyanyi nyanyi lagu selamat hari Raya. Suka jer aku tengok budak budak nih


so after that..siap siap terus ke hospital. Tengok Wan


Uwan



 dan terus balik Kl. 



p/s  Semoga uwan cepat sembuh ya


trully : aifa

No comments:

Post a Comment