Tuesday

Ke mana kau menghilang

Mengapa kau melarikan dirimu

ku.... rasa sayu

ku ingin kau disampingku

seperti waktu dahulu


kemana kau menghilangkan dirimu

ku rasa rindu

ku mencarimu  di singgah sana


dan aku.....

hilang tempat bermanja

kau pula...

bersuka ria...


Kemana kau menghilang kan diri

ku yang mencari

adakah janji dan sumpah setiamu

yang kau berikan kepada ku..



apakah kesalahan ku padamu..

dan juga tingkah laku ku itu..

sehingga kau menghilangkan dirimu..

dan aku kehilanganmu........


Guys ..ni lirik lagu yang diberikan oleh seseorang yang bergelar sahabat aku di Politeknik dimana tempat aku menuntut  dulu. So aku dah dgr lagu dia dan aku dah hayati apa yg terkandung dlm lagu ni.. Btw aku tetap akn menjadi sahabat kau selama lamanya. Biarlah kau nak benci aku atau apa. Aku tetap syg kau sahabat. 





p/s :  Cinta x boleh dipaksa..maaf kan aku.

2 comments:

  1. Hehehe.. boto la tu.. cinta tak bulih dipakso.. kalau terus dipakso mungkin yang hadir tu simpati semato..

    ReplyDelete
  2. ghimau : errr tu lah . kita x minta dibenci . tp kita minta disayangi. susah lah hidup ni . bila kita dah tolak org tuh . dia directly benci kita. buruk burukan kita. hurm..

    btw thnx gimau for ur comment : )

    ReplyDelete