Thursday

Untung meyh

Wangi : )
hello guys . lama dah x updated blog . skrg amat bz && bz..

so ..guys . this entry nak cerita tntg business yg aku buat sekarang nih . hihi. maklum lah ..dah jd org bekerjaya kan.jd sentiasa nak untung meyh. hihi..

so guys . aku ada jual perfumed actually. err x tahu knp. tiba tiba terlintas dlm fikiran nak jual something. hihi..mangsa ialah office mate aku.

hihi..so haritu aku ada jln2 dkt area sg.Wang..so aku baru teringat yg office mate aku nih nak cari perfumed utk dia. so dia bg budget dalam RM100.00 mcm tuh minta aku carikan .so aku masuk satu shop perfumed nih . mahal juga lah harganya. tp ok lah ..smell like good dan original kan..

so..i choose and syorkan perfumed nih utk dia..dan aku keluar budget sendiri utk trus promote 1 latest perfumed utk p'muan. So i choose that perfumed ..

so..lucky..oficemate aku berminat dgn bau dia. so dia beli 2 . haha. for men and 1 perfumed for women..tp utk siapa perfumed tuh ? hihi.. 
mst lah gf dia . hihi..

so trulyy.. aifa. 







No comments:

Post a Comment