Wednesday

GoodBye my Tweety Handphone

guys. huhu. err haritu aku ada p'g Sg.Wang . Then ..x tahu mcm mana boleh decided nak jual my tweety handfon. actually aku ada 3 handfon. 2 fon biasa and 1 fon berkamera..ada mp3 semua lah. aku namakan kan dia tweety handfon. sbb fon tuh dah 3 thn aku idamkan utk dptkannya. then dah kerja nih lah baru dpt merasa...

so aku jln2 and ask..how much for this handfon..lg2 dkt kedai second hand..then ada yg ambil RM 100..Rm 120..and ...haiyoo. fon ni mahal mahal beli arround rm 500 ..then senang senang jer nak ambil rm 100. pordah.. hahhaha

then..aku decided ..kalau x nak ambil mahal mahal pun ..around rm 100 something lah . x nak btl2 rm 100 oke!~ then aku jln2 lg dan tanya dkt org kedai tuh .. last2 dia ambil rm 150.00 . then aku pun ?? err ok juga tuh . lgpun kamera..keypad dia dah hancur .nak tukar semua 100 lebih juga. baik aku jual dari lama lama nti dia rosak kan.. hoho..and last aku jualnya dkt 1 shop nih . and now aku pakai fon ayah yg biasa. like Nokia 1110. x ada apa . jux biasa saja.


Tweety Handfone






btw..goodbye my tweety handfon ..   :   ((


2 comments:

  1. @dahliah rosli : hoho. its ok syg . fa x sedih . hihi. nti nak beli baru : )
    hihi

    ReplyDelete