Friday

Rezeki

guys . apa khabar semua? erm aku dkt sini baik baik saja ( wah dah mcm tajuk lagu dah ) hihi


so aku dah lama x blog . haih maklumlah . timne office jer dpt o9. nak o9 dkt rmh ..harapan jer lar der . hihi


so ..dah hampir 4 bulan aku kerja. nampaknya rezeki aku melimpah limpah. err ? naik pangkat ? naik gaji? hohoho..tuh semua bkn . tp bila aku keja dkt sini. dah ramai mula ambil berat dgn aku . syukur alhamdulillah . aku appreciate sgt . bila sampai jer office pg pg.. dah ada mknan atas meja. minuman semua. lengkap lah ..


btw ..a lot of thanx to Mak Cik Nora. ( cleaner dkt office nih ) ..sgt2 terharu . 




*tp..bila dah dpt mcm2..mula lah ada yg ada sifat dengki semua. tp...biarkan saja......


so pagi tuh .. aku dpt breakfast nih ...




mihun








2 mihun .. ( pagi + petang ) ..Mamee pun ada. 2 juga and kuih donut gula. hihi


alhamdulillah. Rezeki. 


hidup ni mudah . kita hormat org . dan org akn hormat kita balik .  (  *  :

No comments:

Post a Comment