Monday

Terima Kasih Lukakan hati Sahabat Aku

Sebuah Catatan Dari Teman Ku



dear..im so sad rite now...TOO SAD !!!
si Q ! he did again..
si F comes here & she meet si Q ( bkn Nama sebenar ) oke!~!!
WOW ! amazing rite..
i dont wanna think the 'activities'..
but my mind soo sturborn !
i tink they have make love !!!
that SO HURTING MY HEART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
look at si F photo album..
WOW..so surprising.

hurmmmmm...im so sad my dear.
at this moment, i tink die..die..die
i hate diz feeling !!!
im so down.
y he do diz 2 me !!!
y dear..

dear...
did i look so ugly??
do i so terrible person???

if not,
y si Q do diz...
did he noe..
he hurt myself??

i hate to love sum1..
because when i love..
i really2 love.
i mean it !!!

but he serve me like diz...

sayang..
bukan i pinta nak jatuh sayang, cinta pada dia..
i penah kecewa..
i penah terluka..
tapi bila dia hadir...dia menghulurkan sayang,cinta..
pada mulanyer hati sy menolak..
tapi lame2 hati ini menerima diri dia..
kami menjadi 1...
diri dia..&& diri saya.

akhirnya...tanpa sebab yg kukuh, dia pegi meninggalkan sy..

dari saat itu sehingga sekarang..sy berpikir..
apekah salah, dosa sy..

sahabatku,
jika diberi peluang..
aku ingin skali melupakan dirinya..
melupakan kenangan kami..
melupakan perkenalan kami..
bukan kerane aku menyesal...
tapi..
kerane aku takut aku tidak kuat menghadapinya.
(seperti situasi skg)

sahabatku,
aku tahu..
kalian sudah bosan menasihati diri ini...
sahabt 1 "lupekan laky keparat tue"
sahabt 2 "jgn igt laki macm 2"
sahabt 3 "jgn sakitkan diri awk dgn igt laki bdh mcm 2"
terima kasih ats segale2nyer...
tapi..
andai sayang && cinta sy boleh hilang sekelip mata kan senang..
sy pon tak perlu sakit macam skg..

urmmmmm...entah lah..mungkin byk kekurangan sy yg perlu sy perbaiki...atau mungkin ini balasan sy ats ape jua salah sy pada mase lampau..mungkin. i dunno.
xkan dapat merase walaupon secebis kaseh sayang, kebahagiaan..

Ya Allah...
terima kaseh kerane mengurniakan aku sahabat seperti dia..
yg setia bagi sy nasihat..tegur sy bile sy lakukan kesilapan..
yg tak penah2 jemu sentiasa berdamping dgn sy.
Ya Allah, berilah sahabatku ini kebahagiaan didunia & akhirat.

sahabtku,
tanks being my fwen.
maafkan sy andai sy pernah && selalu menyusahkan anda..
maafkan sy juga andai sy penah, ada melakukan ksilapan tnpa sy sedar...IM SO SORI. sy manusia yg x sempurna.

saya sayang anda.
maafkan ketidaksempurnaan diri ini.


catatan hati : LK

No comments:

Post a Comment