Tuesday

Ina Lillah Wa Ina Ilaihi Rajioun

fia sayang.............
jgn tangisi siapa yg telah membuatkan kau kecewa...
jgn sedih ..bangun dan cuba kuat ..
biar org buat kau terluka...
biar org buat kau kecewa..
tp aku tahu yg kau kuat ..kau mampu harungi hidup sendiri..
aku syg kau fa. x nak kau kecewa lagi....
jg diri syg...aku p'g x lama.Insyallah kita pasti bertemu lg ..di akhirat kelak...

mesej nih..aku terima dari arwah sblm sebln  dia p'g ke rahmatullah..  mengadap tuhan yg esa..

aku dan gambar bersama arwah..tp x dpt nak tunjuk dlm ni ..sbb dia tidak bertudung.. jd aku akur . kau dihatiku ..selamanya. semoga kau ditempatkan ke dlm golongan org beriman . Amin..

al-fatihah...........



syg... thnx dpt dgr segala tangisan syg bila syg dpt tahu ats kepergian dia..thnx so much syg .. syg syg syg .........







No comments:

Post a Comment