Wednesday

Weekend with my friend


hello guys . wah dah lama x updated belog nih . lgpun byk perkara nak buat . interview sana interview sini utk mencari pekerjaan yg btl2 selesa utk aku . dan alhamdulillah . masih mencari dan mencari lg . haha

tentang kekasih hati nak kena cari juga ker ? OPZZ . itu tidak perlu . sebab dah ada. hihi..

erm ok nak cerita nih . haritu my bestie tanta and nurul come to my house .. hai maklumlah .. dia nak cari handfon baru dkt sini .. lgpun baru dpt gaji kan ..jd lynkan saja....kebetuln time tu kuarga semua balik kmpg . mama dan ayah nak p'g jemput org dtg kenduri kakak nak kwin nih .. 

jd .. dorang sampai dlm pukul 7 mlm mcm tuh . tuh pun sesat .. tu lah ngada sgt nak dtg bwk kereta. hohoho...then dia dtg rmh dan terus siap siap p'g Sungei Wang ... x tahu apa yg best dkt sana sampai dorang nak p'g sgt . ate ...aku lynkan saja....   


so biasalah ... dah sampai sana ..barang bkn kemain byk .. lawa lawa pula tuh and murah murah . rambang mata dah syg syg saya. masuk vincci ..nak cari kasut semua... aku ? haha. tgok ajalah ..duit gaji blm masuk lg ... tp nasib baik x masuk lg .. kang x pasal2 satu sg . wang beli . hohoho..

tp kan..mata dah rambang ..nak beli fon nih ..hahha. tgok jam nak beli jam..tgok kasut nak beli ..semua nak beli lah senang . hohohoho..

so ikut jer dorang ..sorry guys..x ada gambar . fon biasa ajer waktu nih dan skrg nih ...
so baca jer lah ok . huhu..

so after tht .. dlm pukul 9 dah udw balik rmh .. pnt dan sgt pnt ...

goodnite semua...pnt nya..lyn kan bdk2 ni . nasib baik cute . x cute aku tinggalkan jer . haha. ( mak tiri yg kejam ) ..

btw guys . thnx dtg rmh aku . then happy hangout dgn korang .

lovely : dear aifa..

opz.. to syg sy .. i love u untill the end of time ! muahx !

No comments:

Post a Comment