Friday

Berakhir Di Disember ...

salam guys ..ok ok ..1st thing nak bgtaw yg .......mulai skrg .... dan hingga harini ..saya x akn lg cerita tntg kisah cinta saya dlm belog nih ..dah kisah sedih saya dlm belog nih ......... btw .. saya dapat 1 mesej yg mengatakan .........


'aifa...u must stop cerita about ur love story ..ur sad ..and so on .. and now u must focus wht u do in ur life ...about ur works..wht u doing and so on ..btw .........'..

saya tersentak ...ya Allah . rupanya ada insan yg selalu memerhatikan diriku ..ambil berat tntg diriku ..btw thnx sahabat .......


erm ..ok guys ..dgr nih .........

saya bahagia sekarang ..
ada mslh dgn saya ?????

saya ada hutang anda???
berapa ringgit ???

saya curi bf anda??
siapa?? 

saya buat anda terasa? 
apa dia ?

saya ... bahagia.sekian terima kasih .


saya syg diri saya.
kuarga saya.
&& buah hati sy .












Sekian !!

8 comments: