Tuesday

CONTEST BEAUTIFUL EYES BY TENNIELICIOUS




Selamat Petang . saya adalh  salah seorg stalker dlm belog Miss Shrl ..dan sedang sedang  elok saya dok membaca entry terbaru dari shrl..dup dup dup.. hamik kau !! btw..shrl dgn ikhlasnya dia ajk saya utk join this contest ..ayoyo..btw awl awl lg sy dah kata dkt shrl yg sy x aktif sgt dgn blog nih . updated pun kdg2..contest! hah !! lngsg x perna join. tp .. utk menunjukkan yg saya hargai apa yg shrl buat utk saya ..jd sy try utk pertama kali .tp bak kata shrl..jgn juling sudah ya. hihi..ouh  ok ok .. :))


*tajuk entry mestilah seperti di atas iaitu "CONTEST BEAUTIFUL EYES BY TENNIELICIOUS".
* anda mestilah letak pic anda sendiri ye...
*contest ini terbuka kepada semua peringkat umur.
*anda mesti follow blog cik wanie dan blogshop cik wanie n cik tenten iaitu "tennielicious"
*anda harus letak banner nie di side bar sehingga tamatnya contest nie...
*sila tinggalkan link anda di post ini...sila alert kalau ada apa2 pengumuman mengenai contest ini di blog cik wanie atau blogshop kami..
*akhir sekali..anda diminta tag 5 rakan blogger anda..

ini contest cik wanie dan cik tenten yer...=)

HADIAHNYA :

pemenang CONTEST BEAUTIFUL EYES yang pertama akan mendapat:
mana-mana contact lens kami yang berharga RM35..

pemenang KEDUA pula akan mendapat :
mana-mana contact lens kami yang berharga RM30..

Tarikh Tutup Contest : 31 Mac 2011


Mencuba nasib ya kwn kwn..


Gambar 1 :





wish me luck friends ..
i try ma besh .


so ..saya nak mengetag 5 org dari kwn kwn belog saya ....................

Kak Aida    


Auni Sayang  


Kak Rara Cantik  


Hanya Farah


Zieyra Chomot

Dimaklumkan  anda berlima terpilih utk Contest ini yeah . Goodluck guys . 


Lots of Love :: aifa

No comments:

Post a Comment