Monday

Sungkai,Perak

pukul 9 pg lah dah bangun .. abg awl awl lg dah call..dok perli siap..katanya bila nak bangun ?? esok pg ka? huhu .. aku lynkan saja.. so mula mula tuh pukul 10 nak gerak..tp tunda.dlm pukul 11 lebih baru gerak ..sogerak dlm 3 kereta .. makngah semua dah gerak awal awal lg ..stay rmh abg fendi dkt tapah ..


so.. dlm kereta ada mama ..ayah..uwan..bibik..saya dan aishah.. saya pangku aisyah jer .. dan selamat sampai dlm pukul 4 lebih . alhamdulillah .. kami duduk dkt rmh penginapan di banglo .. ada 4 bilik x silap..besar pun besar juga...suka jer semua...


dkt area tmpt kami duduk ni ada mcm mcm ...




tgh boring boring .. sbb x tahu nak buat ptg tuh ...sedang elok nak plan nak p'g memancing last2 hujan pula...aku pula tidur jer memanjang..huhu..rindu dkt buah hati .........  :  (((



fikir dan fikir .. >.<

huhuhu...


erm dan mlm..semua tgh berkumpul..borak borak dan main uno bersama .. huhu.. best sgt ... then ..


mlm tuh saya tidur dgn ma dan ayah saya . hahahaha... jgn marah ya adik beradik ku :PP


ok guys..nite.. esok kena bangun awl..nak p'g kenduri..........

No comments:

Post a Comment