Sunday

Mohon Maaf

Assalamualaikum . 

5 mac haritu .aku dah janji dgn shrl nak jumpa dkt BB ..then jln2 ..cari baju .. then terus ikut shrl ke Restoran BF dia . sbb ada opening . so .. dlm hati aku ..aku on jer . hah ! bab mkn nih x pyh nak pujuk rayu semua..aku on jer . so kalau ada nak buat mkn mkn ker..nak open table ker .. meh lah ajk aku . aku on jer . huahuahua...

erm mcm biasalah . kdg2 bila kita rncg . ada jer benda x jd . nak nak hari sabtu haritu memg ada kursus dan karnival bagai . x ingt mak oii. balik jer rmh terus terbungkang tidur . 

btw . 1 ribu kemaafan  disini utk kwn aku . si Cantik manis ni . disbbkan last minute aku terpaksa cancelkan date utk jumpa dgn shrl.hurm hati nih berat amat sekali . tp apakan daya . mungkin x ada rezeki ... hah . tp hari ahad aku agk free . tp bila dah ahad . isnin dah kerja . jd tulang tulang yg ada dlm bdn nih dia amat sukar nak bergerak .



kalau aku dtg Putrajaya pun rasanya sesat barat . i need a co pilot to bring me there ! anyones !!%&**?? ouh itu SHERIL patut tlg . :PP

so smlm . bila dah topup semua . all ecxplanation dkt shrl dah terjwb . and glad ok . b'coz she understand my situation . ths why i love u tayang!! 

erm so .. dlm ptg tuh . mak dan kak ya call. nak ajk p'g mkn . so aku pun join lah . huwaa.. dah lama x jumpa dgn mak . last sekali x salah masa raya haritu . wawawa..

after that . mak dropkan aku dkt BTR . stay rmh kak ya dulu .and dlm pukul 830  terus ke Bukit Jalil. jemput sha . dia baru sampai KL. 


and last .. ambil baju . mandi2 semua terus balik rmh sewa. 

ouh lupa * lupa. 


haritu abg p'g memancing . ats kapal besar . btw . mahu ikut ... wawa.. sy amat jeles ok :PP


bluwekkkk. hoho


trully : aifa Rock

No comments:

Post a Comment