Thursday

Rambut oh Rambut

Assalamualaikum guys . 

erm setelah smlm lngsg x online bagai . harini hari Jumaat kan ..jd haruslah lebihkan masa pada dpn komputer kan..jd ..yippi! harini boleh updated ..


ouh . harini x ada chipsmore lg ker kak Nora and kak Wati ? i want ! i want !! : ))


ok ..lets start dgn entry nih . actually rmbt nih dah agk nak pnjg pnjg dan mengembang . bila bangun jer tidur . member aku yg baru keluar dari bilik air terperanjat bila tgok rmbt aku nih ..


ceit! poyo itu org . dia kata dgn rmbt mengerbang nya..dan baru bangun tidur nya . haruslah serabai . boleh bgtaw aku x .. siapa yg bangun dari tidur cun melecun ? kalau ada .. aku nak minta tips! hohoho..


then ..ingtkan nak potong . ya ..mahu kerat . x kuasa mak nak bela bela rmbt nih dik oi. bkn apa. dah biasa potong . paling pnjg rmbt perna bela masa tingkatan 3 . pnjg sgt ..lps masuk SPM habis potong mcm askar . hahaah.. so . actually rmbt nih aku baru jer rebonding . time new year haritu . ntah mengatal sgt nak buat . kayoo time tuh kan .. and last ..ok lah . tp bila rmbt dah semakin pnjg ..agk agk rimas . p'g kerja pakai tudung . hohoho ..


x ker leceh tuh ?? tp confirm ..

mesti ehem ehem x bg .. hohoho


dah agk dah . .. 


haha. tp ku akn cuba pujuk dan pujuk ..sampai dia bg . erm kalau boleh nak buat mcm nih :PP


taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............................

cun x ? ngee!~


trully : aifa

No comments:

Post a Comment