Saturday

Sumpah ! aku rindu

time nih ..hati aku sayu jer . hurm .. aik ?? asal pulak nih tibe*tibe jer ?? ok ok ..actually td member aku baru postkan satu video.. gigih btl dia buat . erm walau gmbr aku x ada .. tp aku x kisah lngsg ..tp .. 100% aku tibe tiba rindukan kngn lama time dkt poli dulu..

nak tengok video tuh ? ouh mari mari ..tekan jer ok kalau nak tgok .

KENANGAN POLITEKNIK                         

Lagu dia pun sgt menyentuh hati . ouh lagu dari band Padi : Sahabat Selamanya.


erm .. aku nak ucap tahniah utk kwn kwn yg dah sambung pengajian dlm integrasi. ada yg masuk UITM dan ada yg masuk private college . itu bergantung pd rezeki masing masing. ouh dan bg yg dah bekerja mcm aku . tahniah juga . kumpul duit cpt sikit . boleh kawin... mahu*mahu :PP
( gatal nyah ) haha

hurm ...setiap kehidupan..byk liku liku ..dan kdg2 byk pengalaman .samada pahit atau manis ..itu semua kngn ...

 kenangan nih . erm dulu p'muan sikit nih jer ..then ada yg extend semua..tinggal dlm 8 org jer . haih ..btw .. 

kak ros ,zira,fika,dayah.echah,ieka,zila,kak ika,kak yani..nisa. FIA RINDU . 

lelaki pula yg rapat dlm kelas ...zamir,abg amir,faiz, korang baik sgt dgn aku . thnx ! : ((



Semoga ukhuwah yg terjalin selama lamanya. jumpa waktu konvo nti . Insyallah .
: ((

No comments:

Post a Comment