Thursday

yiPPI !

Assalamualaikum dan salam sejahtera . ok . ptg td aku p'g mkn dgn  mi dkt area kampung baru . Kitaorg mkn ikn bakar oke . then dia ckp nak ambil aku dkt office . pukul 1 .. dan .. ..dlm 15 minit dia dah sampai dkt dpn office . wah .. terkezut aku tgok . bkn terkejut orgnya ..tp terkejut sbb dia bwk ni haaaaaaaaaaa..............

 myvi pink oke! my favourite! tidak!!!!!

ok..back to normal font . haha . saja jer buat gempak . btw . sgt jeles . err nak kata aku jakun naik kereta myvi ni idaklah sbb kakak aku sendiri ada kereta nih , tp yg jakun sbb naik myvi warna PINK ! pergh !! sangat kelas . suka dan suka oke!! btw ..td nak balik office ..aku sempat test drive . wawawwa.. bila dah sampai office td rasa x nak turun dari kereta mi . nak bwk ronda ronda lg . hoho. btw .. best ..!! x dpt beli..dpt naik dan bawa pun dah oke : PP

thnx mi : DD

No comments:

Post a Comment