Friday

on Januari...

ok lah..this entry sy nak cerita about..what happen after i finish my Industrial Training kan..

first thing..semua dokumen utk balik ker Politeknik mst lengkap..right now sy tgh sibuk buat report dan Laporan Harian...erm memg bz lar time tu..lg2 masuk daftar nti semua that thing mereka nak..jd nak x nak..aku kena spent kan masa aku utk settlekan that thing and packing brg utk balik ke Perlis..wah 6 bln aku tinggalkan tmpt tu...&& here i come again for a new spirit && new people. Seriously i tell u guys..that..rite now...
IM DIFFERENT oke!! hahahhahaha. opzz jgn salah maksud..i mean ..i different like makeup tebal dah kot..dah beli maskara..blusher and yg p'ting eye shadow..wah..jgn marah. hahhahahahahha. tu lar kot sy belajar time practical.. jd bajet elaun habis utk brg makeup jerlar jang oiiii.. hahhahahahaha...

&& happy happy juga..tp sy sedih..coz... im separeted with my family...lg2 my parent..ma && ayh.. ma...tc ya..jgn buat kerja berat2..ayh..i love u always..

so actually sy balik Perlis awal..coz i want to settle all that things dkt rmh my adopted sister. her name is Asi. i called her kakak .. ;DD and dia one part of my roomate..wah....happy oke! ;DD . she are very kind and talk a lot. like me. huwaaa....btw tQ sister..help me on my Industrial Report.


so ..apa lg yek?? oh hah. i have my friend oke! name Amir.. dia study same with me a Politeknik. He take coursed Mekanikal..so wah..excited nyer nak jumpa..lg pun x perna jumpa kan..jux we always talk and sms by phone only. huh! but now...he at Langkawi..with her famili. holiday kan..so to amer.. i want FERRRORO ROCHER && DAIM ! nak..nak. hahahahahahah.. > btw..see you soon. ;ppp


so i leave KUALA LUMPUR. WELCOME PERLIS INDERA KAYANGAN !!!!!!!!!!

;)))))))))))))))))))

No comments:

Post a Comment