Thursday

Teringin

hurm..sedang lentok lentok mata .. curi2 online skjp.ok smlm sumpah diri nih sgt stress . mcm mcm difikirkan . haih .


boleh pula sejak menjak nih aku semakin blur .


time aku mesej dgn syg boleh ckp 


'wah cepatnya masa..esok dah hari sabtu kan '..! Damn ! padahal baru jer hari rabu . '

'time aku call oppa.. aku tanya dia dah beli nombor ker '?? sebenarnya bkn 'dah beli nombor''tp dah beli tiket '?? ceih! 

hai..apalah nasib . agk agknya penat sgt kowt . lg lg puasa. tp time aku mesej tuh mlm . haha.

ok smlm memg hujan sgt lebat ..petir kilat semua pom pam pom pam jer . aku ..memg payung jgn harap lah nak adoo..lain kali kena beli satu yg boleh lipat lipat . ltk dlm handbeg . sng sikit . tp kepala ootak nih lngsg x ingt ingt nak beli. 

udw balik tuh . best lah juga . sbb dpt lah merasa air hujan jatuh titis titis  dkt kepala aku.. sgt best !! sejuk jer . tp time tuh pun kepala otak aku dah pening2.. angin semua dah keluar . haha. tp aku sukooo ok . sejuk sikit ptg tuh . baju semua habis basah lencun . nasb baik pakai seluar jer . laju sikit berjln .

lepastu tibe*tibe boleh pula teringin nak mkn LEPAT PISANG  mcm dlm gambar nih.. alah yang ada kuih lepat bungkus dgn kulit pisang tuh .

 

memg sgt sdp lah kan . tp time aku balik tuh dah pukul 7 lebih . mana nak adoo org jual kuih senja senja. berbuka jerlah aku sambil jln . mkn keropok lekor . 

nasib baik nak mkn lepat pisang jer .. kalau nak mkn sedap2 confirm aku cari syg aku dulu ! kuang kuang kuang ..

tp jgn risau . kalau aku teringin ker ..atau mengidam ker . yg murah murah jer . mahal nan adoo. :PP

Lots of Love : aifa



No comments:

Post a Comment